UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU

1. Informacje ogólne.

1. Operatorem Serwisu www.certum.biz.pl jest Certum Risk Expert Patrycjusz Rodzyński, ul. Bukowa 27, 87-100 Toruń, NIP: 879-226-17-36.

2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób: a. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje. b. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka"). c. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego IQ PL Sp. z o.o., funkcjonującego pod adresem www.iq.pl

2. Informacje w formularzach.

1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)

3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.

4. Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

5. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.

6. Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.

3. Informacja o plikach cookies.

1. Serwis korzysta z plików cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach: a. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; b. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła; c. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera.

1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.

2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać: a. czas nadejścia zapytania, b. czas wysłania odpowiedzi, c. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP, d. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP, e. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik, f. informacje o przeglądarce użytkownika, g. Informacje o adresie IP.

3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

5. Udostępnienie danych.

1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

a. Internet Explorer

b. Chrome

c. Safari

d. Opera

f. Android

g. Safari (iOS)

h. Windows Phone

i. Blackberry

Nasza oferta...

Zwiększ efektywność

Zwiększ efektywność

Zwiększ efektywność pieniędzy wydawanych na ubezpieczenia i gwarancje ubezpieczeniowe.

czytaj więcej

Zyskaj pewność

Zyskaj pewność

Zyskaj pewność, że umowy ubezpieczeń w należyty sposób chronią interesy Twojej firmy.

czytaj więcej

Oszczędzaj czas

Oszczędzaj czas

Zaoszczędź czas własny i pracowników przeznaczany na zbieranie ofert, obsługę ubezpieczeń oraz szkód ubezpieczeniowych.

czytaj więcej

Zabezpiecz zysk firmy

Zabezpiecz zysk firmy

Chroń zyski firmy za pomocą odpowiedniego programu ubezpieczeniowego. Zabezpiecz firmę na wypadek przerwy w działalności, braku zapłaty i innych zagrożeń.

czytaj więcej

Korzyści z naszego serwisu

  • Bezpłatny audyt brokerski obejmujący ocenę ryzyka.
  • Kompleksowe programy ubezpieczeniowe gwarantujące minimalizację ryzyka związanego z działalnością przedsiębiorstwa.
  • Zwiększenie efektywności ochrony interesów i majątku firmy.
  • Racjonalizacja wydatków związanych z ubezpieczeniami poprzez plasowanie kluczowych ryzyk u ubezpieczycieli oraz wykorzystanie udziałów własnych i franszyz.
  • Oszczędność czasu przy wyborze oferty i ubezpieczyciela za sprawą profesjonalnie przygotowywanych analiz ubezpieczeniowych wraz z rekomendacją najlepszej oferty.
  • Dostęp do międzynarodowych rozwiązań ubezpieczeniowych.
  • Przejęcie obowiązków związanych z obsługą ubezpieczeń.
  • Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników.
  • Innowacyjny dedykowany system ERP-DMS-CRM zapewniający dostęp on-line do bieżącej informacji o polisach i prowadzonych szkodach.
  • Dodatkowa ochrona z naszego ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej brokera na sumę 1,8 MLN €.
  • Nadzór i aktywna pomoc przy likwidacja szkód, w tym interpretacje prawne i merytoryczne w imieniu klienta.

Likwidacja szkód

CERTUM świadczy pełną obsługę brokerską szkód ubezpieczeniowych, zarówno tych dotyczących zawartych za naszym pośrednictwem polis, jak i z ubezpieczeń OC sprawcy, gdy poszkodowanymi są nasi klienci. Naszym celem jest uzyskanie przez naszego klienta pełnego należnego odszkodowania na warunkach i w terminie zgodnym z umową ubezpieczenia.

 

Podstawowy serwis szkodowy obejmuje:

  1. przyjęcie zgłoszenia, przeanalizowanie go i po niezbędnym uzupełnieniu przekazanie zgłoszenia do ubezpieczyciela
  2. informowanie klienta o niezbędnych dokumentach i informacjach
  3. koordynowanie oględzin miejsca / przedmiotu szkody
  4. udzielanie odpowiedzi na pytania ubezpieczyciela
  5. kompletację i analizowanie dokumentacji szkodowej
  6. monitorowanie terminowości czynności likwidacyjnych ubezpieczyciela
  7. analizowanie decyzji szkodowych
  8. sporządzanie odwołań od niekorzystnych rozstrzygnięć dotyczących szkód
  9. składanie skarg do KNF-u i Rzecznika Ubezpieczonych
  10. przygotowywanie dokumentacji do sporu sądowego

 

Pełny serwis szkodowy oferujemy dla klientów objętych kompleksowym serwisem brokerskim. Zakres pełnego serwisu zawiera w sobie czynności z wariantu podstawowego poszerzone o szkolenie pracowników klienta z zasad likwidacji szkód oraz obowiązków wynikających z zawartych umów ubezpieczenia, a także przygotowanie materiałów informacyjnych, instrukcji i procedur oraz miesięczne lub kwartalne raportowanie o stanie likwidowanych szkód. Klienci objęci pełnym serwisem szkodowym, jako poszkodowani, mogą także zlecać dochodzenie odszkodowań z ubezpieczeń OC sprawcy szkody bez dodatkowych kosztów.

Standardowy serwis brokerski

Klienci, którzy współpracują z naszym biurem w pojedynczych ryzykach objęci są standardowym serwisem brokerskim, na który składa się:

  • Ocena ryzyka
  • Przygotowanie adekwatnych warunków ubezpieczenia
  • Negocjowanie ofert z ubezpieczycielami i przedstawienie ich w analizie
  • Udzielnie rekomendacji dla najbardziej korzystnej oferty,
  • Wdrożenie ubezpieczeń zgodnie z decyzją klienta, w tym przygotowanie wniosków i zestawień dla ubezpieczycieli
  • Uzyskanie i sprawdzenie poprawności polis
  • Bieżącą obsługa zawartych umów ubezpieczenia (aneksy, cesje, doubezpieczenia, zwroty składek itp.)
  • Przypominanie o terminach płatności
  • Terminowe wypowiadanie umów ubezpieczenia
  • Terminowe przypominanie o kończących się umowach ubezpieczenia i podejmowanie działań zmierzających do ich odnowienia
  • Podstawowy serwis szkodowy
  • Profesjonalne doradztwo w zakresie prawno-ubezpieczeniowym

Pełny serwis brokerski

Na zakres pełnego serwisu brokerskiego dla klientów objętych kompleksową obsługą CERTUM składają się:
• Profesjonalna ocenę ryzyka związana z prowadzoną działalnością i posiadanym oraz użytkowanym mieniem
• Przygotowanie rozwiązań ubezpieczeniowych dopasowanych do potrzeb klienta we wszystkich aspektach działalności
• Negocjowanie ofert z ubezpieczycielami i przedstawienie ich w analizie, zawierającej porównanie istotnych postanowień umów ubezpieczenia
• Udzielnie rekomendacji dla najbardziej korzystnej oferty
• Wdrożenie ubezpieczeń zgodnie z decyzją klienta, w tym przygotowanie wniosków i zestawień dla ubezpieczycieli
• Uzyskanie i sprawdzenie poprawności polis
Bieżąca obsługa umów ubezpieczenia (aneksy, cesje, doubezpieczenia, zwroty składek itp.)
• Przypominanie o terminach płatności
• Terminowe wypowiadanie umów ubezpieczenia
• Terminowe przypominanie o kończących się umowach ubezpieczenia i podejmowanie działań zmierzających do ich odnowienia
Pełny serwis szkodowy
• Zgłaszanie nieprawidłowości w działaniach ubezpieczycieli przy likwidacji szkód do właściwych instytucji (KNF, Rzecznik Ubezpieczonych, PIU)
• Pełna obsługa gwarancji ubezpieczeniowych (od zebrania dokumentów po bieżącą obsługę)
Analizowanie zapisów kontraktów pod kątem wymogów ubezpieczeniowych i zabezpieczenia kaucji gwarancyjnych
• Analizowanie polis (OC, CAR, EAR, CPM) i gwarancji składanych przez podwykonawców klienta.
• Na każdym etapie profesjonalne doradztwo w zakresie prawno-ubezpieczeniowym.

Audyt brokerski

Pierwszym etapem naszej pracy z klientem jest wykonanie audytu składającego się z analizy i oceny ryzyka. Na podstawie zebranych informacji i dokumentów oraz wniosków z przeprowadzonych oględzin formułujemy listę zagrożeń, a następnie dokonujemy ich oceny pod kątem ich istotności i potencjalnego wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Na tej podstawie wskazujemy ryzyka kluczowe, istotne i nieistotne. Audyt zawiera szczegółowe omówienie ryzyk kluczowych wraz z czynnikami, które przesądzają o ich ocenie oraz szacunkowymi stratami, które mogą wiązać się z ich realizacją.

Tak wykonany audyt jest podstawą do przygotowania dedykowanego programu ubezpieczeniowego. Nasz raport zawiera także zalecenia mające na celu minimalizację i/lub eliminację ryzyk. Realizacja tych zaleceń ma istotne znaczenie dla kształtu i ceny ubezpieczeń.